Wednesday 18 March 2015

DEN 8: POSLUŠNĚ HLÁSÍM...


...že se dnes na procházce nic zvláštního nestalo.

Teda kromě toho, že nad myší loukou kroužila KONKURENCE. Jen si ten obrázek zvětšete a uvidíte! Hned tři...orli nebo supi nebo tak něco.

Panička říkala, že jsou to káňata, ale já vím svý.



Tak jsem radši rychle vrtala myši ňuchákem, aby mi je ty plachťáci nevyfoukli!
I když je jich tam asi dost.
Teda těch myší. Mají tam velkoměsta.

Pořád mě víc zajímá všechno kolem, než panička se žrádlem.

Dám si ráda, to jo.

Ale přijdu, až když mi to připomene škubnutím vodítka.
Asi proto mě z něj nepouští.

Ale když ono je toho kolem TOLIK zajímavého!

Tak se aspoň pokochejte, jak mi to v zapadajícím sluníčku sluší, no.
Když teda ještě nejsem hodný pejsek, tak jsem aspoň krásný pejsek!
Taky dobrý!



P.S. Héééj! Kdo jste hlasovali, že jsem zlobivá pažravá potvora?! No počkejte, to si budu pamatovat! :-)









No comments:

Post a Comment