Friday 27 March 2015

DEN 17: JELEN!!!!

A taky jsem byla neuvěřitelně hodná a šikovná holčička a jím lžící a umím "zůstaň", ale hlavně...JELEN!!!!

Dneska byl jeden z nejlepších dnů mého života.

Ta za prvé procházka, že jo.
Ani nevím, jak se to stalo, ale já poslouchala!
Jako hodinky (kdyby teda hodinky poslouchaly. Což podle mě neposlouchají. Ale já jo!)

Přišla jsem na KAŽDÉ paniččino zavolání.
Fakt, na úplně, úplně každé!
Zastavila jsem se VŽDYCKY, když řekla "čekej"!

A mrkejte na tohle!!!


A to prosím nebyla náhoda, dala jsem to už dvakrát předtím (a asi pětkrát se mi to nepovedlo). Já vím, i na tomhle videu jsem se zvedla dřív, než mě panička zavolala, ale to bylo tím, že už jsme to jely poosmé, tak jsem tušila, že to přijde :-)


No a takhle umím jíst lžící. Jsem dobrá, co?!

Ale to všechno bledne před tím největším zážitkem.
To takhle jdu, čuchám, čuchám...říkám si: "Ta socha nějak divně voní!"
A najednou vám zpoza tý sochy vyrazil ten JELEN!!!

Byl obrovský a měl parohy jako kráva.
Teda vlastně mnohem větší! Mnohem, mnohem větší.
Jasně, že jsem za ním vyrazila - to nemůžete ani po nejhodnější čubě chtít, aby zůstala stát, že jo.

Ale jak se napjalo vodítko, já si vám uvědomila, že mám paničku a OTOČILA jsem se a přiběhla k ní. Možná to maličko souviselo s tím, že ten jelen zmizel v lese. Ale i tak jsem FAKT DOBRÁ!

Jsem celá natěšená, co potkáme příště.
Jelen místo myší, to je zatracenej upgrade!
Dneska se mi bude zdát o medvěděch!!

P.S. Panička zmiňovala, že mi prý dáváte na Facebooku nějaké Lajky. Tak vás chci upozornit, že jestli u nás doma přistane nějaká ruská špiclice, tak ji kousnu!

1 comment:

  1. Škoda, že nejdou dávat lajky sem. To dnešní post scriptum by si ho rozhodně zasloužilo. :-)))

    ReplyDelete