Tuesday 24 March 2015

DEN 14: JSEM ZMATENÁ

Dneska se nešlo na procházku.
Panička byla na lovu, přišla pozdě, ale přivezla spoustu žrádla.
Což je cajk.
Protože procházka je procházka, ale ŽRÁDLO je ŽRÁDLO!

No jo, ale pak to bylo FAKT divný.

Panička vybalila konzervu.
Dottka a já naběhneme.
Už to znám, že jo, brnkačka, vím, co se po mně chce.

Tak začnu sedy, lehy, velké oči...
To zvládám levou zadní.
Teda samozřejmě nejen levou zadní.
Zkoušeli jste si sednout jenom jednou nohou?
Tak to ani nezkoušejte, nebo se překlopíte.

Ale prostě sedám a lehám jako o život...
a ono NIC!
Jakože prostě vůbec NIC!!!

Panička sedí, v ruce ŽRÁDLO, voní to až na ulici a NIC.
Prej ňákej "MÍČEK!", povídá panička.
Copak já vím, co je to míček?
Asi to bude sedni.
Nebylo.
Tak možná lehni?
Taky nebylo.
Sedni-lehni kombo?
Taky nic.

Sakra, co se děje, já CHCI to ŽRÁDLO!

Co tady dělá ta malá žlutá věc?
Plete se mi to tady, nevidím pořádně na žrádlo.
Štouchnu do toho čumákem, ať se to odkulí...
a panička zajásá a dostanu ŽRÁDLO!
Cože?!

Trochu se bojím, že paničce šlápl při lovu mamut na hlavu.
Zkusíme to zase pěkně po staru, to už ti přece, paničko, tak pěkně šlo!
Sednu. Lehnu. Sednu-lehnu-oči. Ležim. Ležim. Pořád ležim. Nic.
Panička čučí na tu malou žlutou kulatou nesympatickou věc.

To nemyslíš vážně, paničko?!
Fakt chceš jenom, abych to trochu povrtala čuchákem?
Tak dobře, jdu na to, stejně mi ten žluťák leze na nervy.
Šťouch, šťouch....

FUNGUJE TO!!!!!

Takže, přátelé, představuju vám další spouštěč žrádla.
Jmenuje se "míček, sakra, Jenny, MÍČEK!" a strká se do něj čmuchákem.
To je von:






2 comments:

  1. Myslím, že Lojzka miluje míček, disk a gumovou kostičku víc než žrádlo :-)
    A taky přesně ví co má donést, tj. když chci podat míček donese míček, když kostičku donese kostičku, jen to pouštění těch věcí z pažeráku, ji nějak nejde, musíme je tahat a křičet "pusť" a stejně ho nedá, až hrubou silou, to musíme taky pocvičit :-)
    Ale ona ráda aportuje od malinka.

    ReplyDelete
  2. Jenny nemá o hračky skoro vůbec zájem. Jednu chvíli se jí líbil míček s tahadly, ale zájem jí vydržel jen asi dva dny. Pak zhruba stejně dlouho měla myš z Ikey, ale jinak si skoro vůbec nehraje :-(

    ReplyDelete