Saturday 14 March 2015

DEN 4: SMEČKOVÝ DEN

Smečkový dny jsou fajn.

Ráno panička nikam nejde a je celej den s náma.  Dvakrát za sebou! A pak zase pár dní ne. Asi musí lovit.

Teď když o tom přemýšlím, trochu mě znepokojuje, že dneska nešla lovit. Poslední tři dny bylo žrádla nějak málo! Doufám, že zítra přinese mamuta. Nebo tak něco. Kdyby mě nechala, mohly jsme včera mít myši!

Když ráno panička vstala, myslela jsem, že by třeba mohla být ňamková procházka, ale místo toho šla umýt okna, abysme s Dorotkou líp viděly na ty drzé lidi, co si kolem nich klidně procházejí po chodníku, jako kdyby jim patřil.
Hodná panička, takhle se nám na ty drzouny bude mnohem líp řvát!
Jsme vynikající smečka!

Zrovna, když jsem myslela, že teď se bude ležet a čučet z okna, jde se ven. Super!
Na myšovou louku. Supééér!
Honila jsem kachnu!
Panička nebyla ráda. Asi proto, že jsem tu drzou opeřenici nechytila.

Víte co?
Myslím, že panička je takový automat na ňamky. Spouští se to přiběhnutím, psím pohledem a vzorným zasednutím.
Je dobrý to vědět.
Až mě přestane bavit čuchání, tak se u ní možná stavím pro něco na zub.

Pořád ještě nejsem hodný pejsek.
Nechápu proč.


No comments:

Post a Comment