Sunday 15 March 2015

DEN 5: PLECHOVKOVÁ EUFORIE

Řeknu vám, dneska panička ten smečkový den dost flákala.

Žádná ňamková procházka.
Žádné čuchání a štěkání na drzé myši.

Na druhou stranu měla pravdu, že venku prší.
Kontrolovala jsem to asi dvacekrát.
Ovšem že prší na zahrádce, neznamená, že prší na myší louce, že ne.
Nebo jo?

Až večeře to všechno vylepšila.

Pravda, Dorotka si klidně hamounila z misky a já musela dělat prostná.
Furt taky sedni a lehni a sedni a lehni...
Připadala jsem si jako bažant na vojně.

(Hmmmmm...BAŽANT! To by bylo.)

Ale za každé lehni jsem dostala hrst žrádla, takže dobrý.

Dvakrát mi panička dokonce zapomněla říct lehni.
Jen na mě koukala.
Já na ni koukala.
Ona na mě koukala...

Tak jsem si lehla, aby si uvědomila, co zapomněla.
A ona mě hrozně pochválila a dala mi žrádlo! Supéér!
(Doufám jen, že to nejsou známky předčasné senility.)

A pak přišlo to nejlepší.
Dostala jsem vylízat PLECHOVKU!
Už jsem myslela, že doba plechovková je pryč a najednou takové štěstí!

Měla jsem takovou radost, že jsem si plechovku nakonec vzala s sebou na zahrádku a zapomněla ji tam. Ale nevadí, však ona tam zítra pořád bude!

V bříšku jako v pokojíčku, plechovka na verandě, suma sumárum fakt úspěšný den. I bez myší.



1 comment:

  1. Jenny, si výborný pes! Fakt potrebujem dnes vylepšiť náladu a prišla som na správne miesto. (Sil)

    ReplyDelete