Thursday 26 March 2015

DEN 16: JSEM VESELÝ PES

Popravdě, velké naděje jsem si dneska nedělala.

Venku pršelo, bylo pošmourno, to na myší louku nevypadalo.
Možná je s loukama utrum.
Nafurt.

Tam! Tam byla! Skoro jsem ji měla!!
A víte co?!
Ono se šlo VEN!
Na louku!
Za myšmama!!!

Pečlivě jsem pročumákovala každou slibnou myší díru.
A jednou jsem skoro chytila MYŠ!
Nakonec zdrhla, ale určitě jsem ji parádně vyděsila.
Teda aspoň si to myslím.
Nevim, proč si ty myši nemůžou kopat širší tunely.
Nebo bych potřebovala delší čumák.


Doma na mě panička zkoušela nějaký zázračný ručník.
Prý to vytře psa dosucha dosucha.
Na začátku jsem byla na hřbětě mokrá a na břiše suchá a ručník byl vlhký.
Nakonci jsem byla stejnoměrně navlhlá po celém psu a ručník taky.
Řekla bych, že to byla remíza.

Ale panička má prý vůni "mokrý pes" docela ráda.
Tak jsme spokojené obě.

P.S. Víte, že takhle dole pod každým Dnem můžete komentovat? Byla bych ještě šťastnější pes, kdybyste mi občas něco napsali.

3 comments:

  1. chtěl jsem napsat že už od začátku při čtení věřím, že to doopravdy píše Jenny :-)
    Nimitz

    ReplyDelete
  2. Myšia lúka? Myšia Lúka? MYŠIA LÚKA? Keď prídem v lete na návštevu, vezmeš ma tam? Možno by bol zo mňa na chvíľu zas mladý pes!
    Jimmy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Že váháš, Jimmy, tam je dost myší pro deset psů. Maj tam úplný myšodráhy! Ještě jsem teda žádnou nechytila, ale to přijde! Jenny.

      Delete