Saturday 28 March 2015

DEN 18: SEKUNDÁRNÍ SMEČKOVIŠTĚ

Naše smečka má velké teritorium.
Není to jen o hlídání okna, pod kterým chodí drzí pěšáci.

O smečkové dny jezdíváme na sekundární smečkoviště.
(No nedivte se, jednou jsem ohlodala slovník. Jsem vzdělaný pes!)

Jsou tam pohovky, stodoly, krtci a PLOTY.
Hrozně moc plotů všude dokola a za nimi chodí LIDI!
A někdy taky PSI a ještě hůř KONĚ!!!

Řeknu vám, je to fuška to všechno ohlídat, oštěkat a oběhat.
To není jako doma, kdy můžu na ty drzouny řvát pěkně v leže na parapetu.

Na smečkovišti se musí svištět z jednoho rohu na druhý pěkně tryskem.
Jen Dottka švindluje a zkracuje si cestu domečkem.

JÁ nešvindluju, JÁ to poctivě obíhám.
A vůbec to nesouvisí s tím, že jednou jsem zkusila zatočit do dveří a majzla jsem se o zárubeň.


Když zrovna neběhám a neštěkám, mám důležitou roli.
Hlídám dveře.
Hele!
Přese mě prostě žádný vetřelec neprojde.
Leda by na mě šlápnul.


Bylo to náročné, ale povedlo se mi smečku udržet celý den v bezpečí.
Dorotka už to zalomila na pohovce a já si jdu taky schrupnout.



Dottka zabrala paničce pohovku

Haló! Paničkó, pusťte mě dovnitř!

No tak HALÓ! JE TAM NĚKDO?!
No proto! Už jsem myslela, že mě tam necháš!

No comments:

Post a Comment