Tuesday 17 March 2015

DEN 7: JSEM ZLOBIVÁ POTVORA!

Jsem zlobivá potvora!

Aspoň to říkala panička.
Když zjistila, že dneska jsem sežrala celé půlbalení tousťáku.
Přitom s těmka ňamkama včera se to vůbec nedalo srovnat.

Tak jsem se teda aspoň tvářila provinile.
Víceméně.




Ále....potom jsme šly na myší louku a já vám, lidi, musím něco ukázat! Koukejte, jak STRAŠNĚ HODNEJ PES jsem! Sama od sebe, bez příkazu!
Koukáte? To koukáte, co?! Prostě jsem fakt talent, to jen tak někdo neumí, být ZÁROVEŇ zlobivá potvora a strašně hodnej pes!

Vezměte si třeba Dorotku - ta je furt strašně hodnej pes a tím to hasne.
Pff! Se mnou se vůbec nemůže rovnat.


Zeptejte se paničky, ta vám to potvrdí!

2 comments:

  1. No, tohle, to se ani nechce věřit, že stačil týden a máš úplně novou hodnou pejsku :-)

    ReplyDelete
  2. Nooo...taková optimistka bych zase ještě nebyla, ale pokrok to je, o tom žádná :-)

    ReplyDelete