Friday 20 March 2015

DEN 10: DEN DLOUHÉ ŠŇŮRY

Dneska se mi to na procházce moc líbilo!

Chodila jsem se úplně, kam jsem chtěla.
No dobře, ne tak docela úplně, ale skoro!

Hele, jak daleko od paničky jsem!
(To zíráte, jak mám dlouhou paničku, co?!)







Chvíli to bylo trochu matoucí, ale pak jsem občas dokonce i poslouchala.
Tady například - jak vidíte - sedím paničce u nohy.
Na noze.
V noze.
Prostě sedím, no.

Pak jsme zase potkali tu drzou bílou labradorku, co ke mě čuchala.
A zase ke mě čuchala.
Pán jí říkal: "Nech toho, kousne tě."
Tak jsem jí teda kousla.
Ale jenom úplně maličko.
Fakt.

Takže to byl celkově velmi úspěšný den!

P.S. Zítra jedeme na návštěvu, prý tam mají nějaké štěně. Nevím, co to je, ale doufám, že to třeba bude k jídlu! Těším se!

Moje louka

No comments:

Post a Comment