Wednesday 22 April 2015

DEN 44: SUPER JENNY

Někteří z nás psů jsou nadaní speciálními schopnostmi.
Jsou to prostě super-psi.
Jako například já.

Mezi moje super-schopnosti patří především teleskopumák.
Hm.
Čumoskop.
Hmmm.

Na tom názvu budu muset ještě zapracovat.


Je to prostě výsuvný teleskopický čumák, který zcela v rozporu s přírodními zákony dokáže dosáhnout do míst, která mohou být (a v řadě případu BÝVALA) považovaná za nedosáhnutelná.

Bohužel, mezi paniččiny super-schopnosti patří odsouvání těch nejzajímavějších předmětů (čti ŽRÁDLA a ODPADKOVÝCH KOŠŮ) přesně za současnou hranici dosahu teleskopum... čumoskop...za současnou hranici dosahu.

Ale nevadí, já na tom pracuju.


Tohle je ovšem level "začátečník", i když pro Dorotku je to zatím také level "profi".


Jednou mě hlídala bezelstná paniččina kamarádka. 
Byla moc hodná. Nechala mi na stole celou večeři.
Protože pro koho jiného by byla, když od ní klidně odešla až do kuchyně, že jo.
Dobře na minutu, ne-li dvě!
Hodná kamarádka!!!


Tu a tam se nezasvěcení diví, proč stojí kuchyňský odpadkový koš na okně. 
Tak teď už se nedivíte, že jo.


Brnkačka - pro suchý chleba - pro šunku - mimo dosah (zatím).
Level "pro šunku" funuje i pro alternativu "čuchnout kočce do kožichu, když to nečeká".
Chi-chi-chi!

Akorát panička vždycky pozná, že jsem tam lezla.
Nechápu jak, je to prostě super-panička.

Pozn. Nápovědou by MOHLO být převržené křeslo, Jenny. Přemýšlej o tom. Tvoje super-panička.

No comments:

Post a Comment