Monday 6 April 2015

DEN 24, 26, 27 a 28: HRDINNÁ OBRANA SMEČKOVIŠTĚ

Vyrazily jsme s paničkou a Dorotkou na Smečkoviště.

Těšila jsem se, jak proženu kočky a krtky, to jsem ovšem ještě netušila, jak dramatické úkoly mi připadnou!

Tak například ráno bylo nutné paničku vzbudit.
To se dělá tak, že jí strčíte do obličeje ČUMÁK!
To byste neřekli, jakou má panička vždycky radost!
Pak je třeba chvíli nyvě hledět do dáli a vypadat přitom majestátně.
A pak se jde na ty kočky.

Já umím chodit ze schodů.

A Dottka ne. Chi-chi-chi!

Jsem zlý a zlomyslný pes, říká panička a Dorotku nosí.

To není fér.

Taky chci nosit!


No a pak to začalo!

Smečkoviště bylo v ohrožení! Útočili na nás ze všech stran!
Chodili tam PSI!
Chodili tam KONĚ!
A úplně nejhorší byly DĚTI s POMLÁZKAMA.
Určitě šly po našem žrádle!

Uchránily jsme s Dottkou Smečkoviště jen s vypětím veškerých sil.
Bylo to fakt o fous!
Dokonce i Dottka se zapojila.


Ono je Smečkoviště fakt super.
Jenže má těch stran STRAŠNĚ moc.
A musí se to obíhat!
A je to STRAŠNĚ daleko.
Sledujte!!!

To se nejdřív štěká na jedné straně.
Pak se to musí tryskem oběhnout.
A pak se štěká zase na druhé straně.
Taky tam mohli postavit zkratku přes stodolu.


Panička říkala, že jsem šikovná, že bráním perimetr.
Já jsem teda hlavně bránila svoji paničku a svoje ŽRÁDLO.

Mám ubroušený nožičky, asi ze mě bude jezevčík.

Tak tady máte aspoň jednu dog face na rozloučenou a já to jdu dospat!


No comments:

Post a Comment