Sunday 19 April 2015

DEN 40-41: VETŘELEC!!!


To si takhle poklidně sedím na Smečkovišti.

Kolem jaro. Pohoda.
Kvetou různý kytky, po kterých nesmím šlapat.
Tak to dělám, jen když se panička nedívá.

V keřích cvrlikají roztomilí ptáčci.
(To je verze pro paničku. Ve skutečnosti je to drzá, malá verbež, která nemít tu nespravedlivou výhodu, že má takový ty mávadla-lítadla, tak jsem ji dávno zchroustla!)

No a tak si sedím a nechávám se fotit pro Blog, abyste všichni viděli, jak jsem krásná a inteligentní....

....a najednou navětřím...kouknu...nevěřím očím, ale je to tak...NA VEDLEJŠÍ ZAHRADĚ JE PES!!!

Úplně cizej, drzej, černej...fenka.
Na MOJÍ vedlejší zahradě, kde nikdy nikdo není.

A ještě hůř - vypadá skoro stejně jako JÁ?!!


Samozřejmě jsem dostála své smečkové povinnosti a vetřelce jsem strašně seřvala.
Dorotka mi pomáhala.
Ale co byste řekli?!
Ono to na mě přes plot vřeštělo taky.
Prý co dělám na JEJÍ vedlejší zahradě?!

Prostě škandál.

A nejhorší bylo, že naše paničky nás vůbec nenechaly, abychom si to vyříkaly pěkně čumák v čumák.
Já už bych té opelichanici ukázala, zač je toho loket.
Teda loket ne, protože ten psi nemají. Skoro.
Ukázala bych jí, zač je toho zuby.
Vrrrr!

Ale nakonec jsem přece jen vyhrála.
Cela ta vedlejší podezřelá banda se zdekovala, i s tou černou provokatérkou.
Těsně před tím, než si mi podařilo poddolovat plot.
Aspoň to mám připravený na příště, kdyby zase přijeli!


Tady ji vidíte. To je ona!!! Vidíte, jak se drze tváří?!


1 comment:

  1. Ten zlatý déšť ti sluší, a možná bys mohla být na sousedku vlídnější :-)

    ReplyDelete