Wednesday 1 April 2015

DEN 22: PSÍ POČASÍ

Psí počasí!
Pche!
To bych ráda, kdo vymyslel takovou hloupost.
Protože dneska to bylo teda velmi NEPSÍ počasí!!!

Že to nebude na louku, to mi bylo jasné.
Ale třeba aspoň malá procházka?
Za plotama je tam spousta drzejch psů, kterým jsem už dlouho nevynadala.

Vyčíhly jsme s paničkou moment, kdy vysvitlo sluníčko.
Čapla mě a Dottku a řítily jsme se ven...

No nebudu vás napínat.
Za dvě minuty začalo padat TOHLE:



Až jsem se nebyla jistá, jestli to třeba není k jídlu.
To se vždycky vyplatí prověřit.
Ale nebylo.

Bylo to divné.
Bylo to otravné.
Bylo toho moc.



Tady vidíte, jak pomalu zapadávám.
Už jsem sotva vidět.
Ještě chvíli a už mě nikdo nenajde!

 

Naštěstí mě panička nakonec přece jen zachránila, takže asi budou další příspěvky.
A doufám, že taky bude lepší počasí!

No comments:

Post a Comment