Wednesday 27 May 2015

DEN 78: TO BYLO O FOUS!

Panička přinesla něco nádherně šustivého.
Což by správně mělo taky znamenat strašně dobrého,
A vhodného pro hodné pejsky.

Přitom se panička rozhlížela, kde má kocoura Zachariáše, což ve mně vzbudilo strašné podezření:
Co když chce tu úžasnou šustivou strašně dobrou věc DÁT JEMU?!!!

Zaujala jsem strategickou pozici (buď si mě všimneš, nebo se přerazíš) a nasadila výraz hodného, leč hladového pejska....

...a tahle fotka zobrazuje okamžik, kdy mi to došlo...

...byla to ODČERVOVACÍ PILULKA!
Fujtajbl, to teda bylo o fous!
Naštěstí ji nakonec přece jen dostal Zak.

Musím být trochu opatrnější a žebrat, až když jsem si jistá, co má panička v ruce.
Ale zase...co když někdy něco zmeškám?!
To jsou strašná životní dilemata, to vám povím!

Naštěstí to má happy end.
Dostala jsem mlíčko!
Miluju mlíčko.
A když něco miluju, tak to rychle chlemtám.
A pak jsem celá omlíčkovaná.

Což vůbec nevadí, protože mlíčko je BOŽÍ!
I za ušima!

No comments:

Post a Comment