Thursday 28 May 2015

DAY 79: ZDE JSOU MYŠI!

Panička přišla domů nějaká smutná a utahaná.

Nerozveselilo ji dokonce, ani když jsem jí podrápala koleno a narvala čumák do oka, takže to bylo vážné.

Myslela jsem, že procházka teda asi padá, ale to jsem se pletla.


Šly jsme ven. A do LESA!!!

Bylo tam strašně moc cestiček.

A strašně moc čuchání.

A potkaly jsme MYŠ!

To si takhle s Dorotkou ťapkáme, čucháme sem a čucháme tam a najednou pár kroků před námi sedí na cestičce MYŠ.

Jako prostě sedí, chápete?!
Jako pecka.
I když pecky teda nesedí. Pecky spíš jako leží.
Tahle myš neležela.
Seděla a DRZE KOUKALA!

A já teda taky koukala, celá štajf.

Myš si mě změřila, otočila se ODEŠLA do trávy.


V tu chvíli mi došla ta nebetyčná DRZOST, ale to už bylo pozdě, protože panička držela vodítko a byla ve střehu.

Vyluxovala jsem to tam čumákem tak důkladně, že jsem si skoro obrousila fousy, ale myš už byla samozřejmě fuč.

Tak si píšu na seznam významných míst k myší louce taky MYŠÍ LES!

Psí život je prostě báječný, když je plný myší!!!

No comments:

Post a Comment