Sunday 3 May 2015

DEN 56: JAK JSEM SE NESTALA KRÁLOVNOU MAJÁLES

Už jsem měla našlápnuto.

Bylo mi řečeno, že královna majáles musí být půvabná.
To sedí.

Že musí umět vnešeně sedět a tvářit se laskavě a povzneseně.
No problemo.

Že musí být nejkrásnější široko daleko.
To samozřejmě jsem.

No jo, ale pak jsem zjistila, že má mít za ušima nějaké barevné lupení nebo co.
Pfff!
Jako každý slušný pes jsem se pěkně otřepala, až to lupení lítalo široko daleko.
Prý nějaká pampe-liška.
No tak liška to teda nebyla, to vám můžu říct rovnou.
Kdyby mi někdo dal LIŠKU za uši, to by bylo úplně jiné tóčo, to mi věřte!

Tak snad prý napřesrok, až budu ten hodný pes!

P.S. Dorotka to taky zkoušela, ale prý je na to moc maličká. Zato má nejdelší jazyk na louce! Ale to prý není na královnu Majáles ta pravá kvalifikace, povídali.



No comments:

Post a Comment