Thursday 18 June 2015

DEN 91: CO JE ZELENÉ, TO JE ZDRAVÉ


OKURKA?
Všude to píšou.

Jezte zeleninu.

Je to samá vláknina.

A vitamíny.

A minerálky.

Jsem moderní pes, jdu s dobou.

Tak tu zeleninu žeru i s těma minerálkama.



CHRAMST!!!

To budete koukat, jak budu krásná a štíhlá a zdravá.

I když vlastně...to už jsem, že jo.



P.S. Někteří čtenáři komentovali včerejší příspěvek o SDM, že jim prý připomíná sadomaso. Nevidím v tom problém. Jak je v tom maso, za mě je to cajk.

P.P.S. Uvažuju, že se budu ucházet o roli vegetariánského pesosaura v Jurském parku! Podle mě ji mám v kapse.


MRKVIČKA?

CHRAMST!!!

2 comments:

  1. Lojzka zdraví a vzkazuje, že je také žrout zeleniny, nejlepší je prý kedlubna, tuřín, celer a ředkvičky, okurek taky bezva, jen mrkev má radši uvařenou :-)

    ReplyDelete
  2. Co je zelene, je urcite zdrave. Napriklad take tyzdnove maso. To je urcite zdrave!
    S pozdravom, Jimmy.

    ReplyDelete