Wednesday 10 June 2015

DEN 87: LIDI NEMAJÍ RÁDI PEJSKY?!

Právě jsem zjistila, že lidi nemají rádi pejsky.

Asi.

A je to moc smutné zjištění.

Panička mi totiž četla článek o úslovích, týkajících se psů.

Čekala jsem, že tam bude něco jako "Kdo má psa, dál doskáče" nebo "Když se chodí pro vodu se psem, je to větší legrace", ale ono ne.

Řeknu vám, byly to strašné věci!

Tak třeba VYPESKOVAT. To prý znamená vynadat. No chápete to? Když někoho VYPEJSKUJU, tak má mít přece strašnou radost, no ne?

Nebo PSÍ POČASÍ! Já náhodou VÍM, jak vypadá psí počasí - trocha sluníčka, příjemně pofukuje, měkká tráva pod tlapkama...žádný déšť a vichr. Nechápu, jak na to lidi přišli!

A co třeba "JE MI POD PSA". To prý znamená, že je mi špatně.
Což je nesmysl.
Když je člověk pod psem, tak to znamená, že si hezky hrají, pes mu líže nos a oba jsou celí šťastní a spokojení. Náhodou, lidi by mohli být mnohem veselejší, kdyby si častěji dopřáli BÝT POD PSEM!

Aspoň že ne úplně všechno bylo tak negativní.

Tak třeba "pes, který štěká, nekouše", to dává smysl.
Nejde štěkat a kousat najednou.
To musíte střídat - ŠTĚK!-KOUS!-ŠTĚK!-KOUS!

A to nejlepší přišlo nakonec.

PES PŘÍTEL ČLOVĚKA.

To jsme.

A proto vám to všechno odpustíme.

Pac na to!

No comments:

Post a Comment