Sunday 7 June 2015

DAY 84: (NE)NECH TO!

Super den na Smečkovišti.

Mám novýho kámoše!

Krásně mě honil a drbal a říkal, že jsem chytrá!

Což znamená, že je to moc sympatickej člověk. A všímavej!

Naučil mě nový trik - to se položí na zem ŇAMKA.

Já jdu samozřejmě po ní, že jo.

A slyším NECHTO.

To není zas tak moc fajn, protože to znamená, že si tu ňamku nesmím vzít.

Ale hned potom dostanu jinou ňamku od něj. Což je cajk.

Tak jsem poctivě cvičila NECHTO a řeknu vám, že to byla fuška.

Nechala jsem se nacpat dvěma tyčinkama a pak jsme měli pauzu.

A v pauze jsem vylezla na křeslo, z křesla na kamna, podala jsem si pytlík s tyčinkama, kterej tam přede mnou uklidili (a zapomněli přitom na to křeslo, CHI-CHI-CHI!!) .... a všech zbylejch osmnáct tyčinek jsem SEŽRALA.

Za odměnu, že jsem tak pěkně dělala NECHTO.

Takže teď umím vlastně povely dva.

Nech to a SEŽER TO!

Ten druhej mi jde dokonce bez učení, podle toho je vidět, jak jsem přirozeně inteligentní!

No comments:

Post a Comment