Thursday 11 June 2015

DEN 88: TY BLÁHO, TO BLAHO!

Panička na mě včera zkoušela reflexní masáž.

Nebo vlastně možná spíš reflexní pesáž, když se to dělá na psu, že jo.

Lidi, to je BLAHO!

Začalo to nenápadně.

Panička si ke mně přisedla na pohovku, když jsem si právě dávala svého obvyklého odpoledního šlofíčka.
Vypadalo to, jako obvyklé pomazlení. Párkrát pohladit, podrbat a tak...Ale bylo to MNOHEM lepší!

Nejdřív dlooouhé pohlazení na bocích. BLAHO!

Pak intenzivní hlazení nohou. Kolem dokola. Odshora dolů a zpátky. BLAHO!

Pak ťapky - NEBLAHO! - jsem lechtivá. Tak s tím panička přestala.

Pak se dlouze masírovalo za ouškama a na plecích. BLAHO!
Na hrudi a v drbacím bodě. SUPER BLAHO!
A nakonec přišlo na řadu bříško a záda nad ocasem. BLAHO!BLAHO!BLAHO!

Držela jsem jako pecka, nehnula jsem ani fousem a mručela jsem si slastí.

Doufám, že takhle to už teď bude pořád.

Panička potřebovala obě ruce, tak to nezdokumentovala,
ale takovýhle nějaký to byl pocit!


No comments:

Post a Comment