Thursday 23 July 2015

ZÁPIS 105: ŽERE SE A NEŽERE SE

nežere se
 Malej černej pes, kterej mě ještě nezná...se NEŽERE.

Malej rezavej teriér, kterej mě zná...se ŽERE.

Musím si to pamatovat, protože se mi pořád plete. Já si pořád myslím, že se žerou všichni!

Obrazně samozřejmě.



žere se
Přece každýmu tomu psovi musí dojít, že když na něj řvu jako tur, vzpínám se na vodítku, cením zuby, že jsou mi vidět stoličky a slintám jako bernardýn, že to znamená, že si s ním chci prostě hrát, že jo.

A každý štěně přece musí pochopit, že HRÁT SI znamená, že ho našlapu pod sebe, budu mu funět do kožichu, řvát do obličeje a budu si ho honit a kutálet s tím. Protože jak jinak by si psi spolu měli hrát... aspoň že spřátelení teriéři mi rozumějí!


žere mě











žereme se

No comments:

Post a Comment