Wednesday 1 July 2015

DEN 98: VELEZRADA!

 Víte, jak jsem si včera stěžovala, že panička ňuchňala úplně cizího psa?

Kdybych byla bývala věděla, co se stane dneska, tak bych nehnula ani uchem.

Ňákej cizí pes.

Jeden.

 PCHE!

Protože dneska panička někde byla a ňuchňala tam ŠTĚŇATA!!!

Spousty štěňat.

Mraky štěňat.

Záplavu štěňat!

Měla od nich ocumlané kalhoty!

No věřili byste tomu?!

Já bych tomu taky radši nevěřila, ale čumák mluví jasně.

Čumáky se nikdy nepletou.

Jsem totálně a naprosto zhrzená.

Čuchací kontrola potvrdila všechny mé nejhorší obavy.

(Toho rozmazání and Dorotkou si nevšímejte. To není počátek svatozáře, to je nahrubo odretušovaná miska, aby to Dorotce líp slušelo. Já bych samozřejmě takovou retuš nepotřebovala. Mě to sluší i s miskou na hlavě.)

1 comment:

  1. To jsou nádherná štěňátka, ty huňaté kožíšky :-)
    A Dorotce by to určitě taky slušelo i s miskou na hlavě nebo je to jen kamufláž a ta svatozář je opravdová :-)

    ReplyDelete